Zaterdag 4 juni, camper ophalen - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu Zaterdag 4 juni, camper ophalen - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu

Zaterdag 4 juni, camper ophalen

Door: Dirk van Krimpen

Blijf op de hoogte en volg Dirk en Marijke

04 Juni 2011 | Verenigde Staten, Denver

Vandaag kunnen we de camper ophalen. Maar eerst een heerlijk ontbijtje in het hotel. Voorlopig de laatste luxe, vanaf nu gaan we het weer zelf klaarmaken, wel in de natuur! Om 11:30 vragen we of de hotel shuttle ons naar cruise america wil brengen. Daar aangekomen worden we direct geholpen (officieel mogen we pas om 13:00 aankomen). Het gaat van het bekende leien dakje. een uurtje later zijn we op weg naar de supermarkt (wallmart natuurlijk). Wagen volgeladen en op pad. Wel even wennen zo een groot beest besturen op een 6 banen brede weg. Maar wel het heerlijke USA gevoel. Na een uurtje tanken, starbucksje en inslaan wijntjes (verkopen ze hier niet in de supermarkt) op naar manitou, onze eerste overnachting. Daar aangekomen loopt alles op rolletjes, vriendelijke mensen helpen ons naar de plek. Spullen uitpakken, pizzatje en om 21:00 doodmoe in bed.