Zondag 5 juni van malibou naar salida - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu Zondag 5 juni van malibou naar salida - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu

Zondag 5 juni van malibou naar salida

Door: Dirk van Krimpen

Blijf op de hoogte en volg Dirk en Marijke

05 Juni 2011 | Verenigde Staten, Denver

Heerlijk geslapen, na lekker ontbijtje op weg naar de gardens of god, prachtig park en heerlijke wandeling gemaakt. Daarna op weg naar cripple Creek, een oud goudmijn stadje hoog in de rockies. Rustig rijdend genieten we van de mooie omgeving. Eenmaal aangekomen lijkt het van een afstand niet veel maar eenmaal in het stadje is het erg leuk. Het zit nog steeds vol met gelukzoekers alleen nu in de vele casino's. Vervolgens duiken we het land in van de cowboys, arendsoog komt tot leven en ook winnetou. maar het wordt wel wat eentonig, gelukkig komt daar de Arkansas rivier, vol met roeiers en rafters en vissers. En aan deze rivier ligt ook onze camping. De eerste dag in de rockies zit er op, smaakt naar meer.