24/06 Via Boulder richting Denver. - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu 24/06 Via Boulder richting Denver. - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu

24/06 Via Boulder richting Denver.

Door: Marijke van Krimpen

Blijf op de hoogte en volg Dirk en Marijke

24 Juni 2011 | Verenigde Staten, Denver

na een lekker ontbijtje in de hete zon, vertrokken richting Boulder.
Dit schijnt een heel gezellig stadje met veel winkels en terrasjes te zijn en een heuse studenten stad.
Na een mooie rit door de bergen kwamen we daar.
Het heeft een klein half uurtje geduurd voordat we de camper kwijt konden aar daarna hebben we heerlijk door de straatjes vol leven van Boulder gestruind.
Lekker gelunched en mensen gekeken,er liep echt veel excentrieke mensen rond,prachtig.
Daarna weer in de camper gestapt en richting Denver.
Ik vertel maar niet teveel over deze Camping,Dirk vind het vreselijk hier,voor mij is het mwa.
Net de koffers ingepakt,hutje schoongemaakt en straks snel slapen.
Morgen op tijd de camper wegbrengen,inchecken in het hotel en dan shoppen in down town Denver.
Zondag helaas weer huiswaarts .

• 25 Juni 2011 - 20:02

Wicher En Willy:

hoi lieve familie .
    zien nu pas dat jullie een reis verslag maken.We hebben dus niet eerder kunnen reageren . we wensen jullie nog 2 gezellige dagen en we zien elkaar wel weer in holland. we gaan in elk geval het verslag vast lezen. goede vlucht en totziens

lieve groet.