Nieuw avontuur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu Nieuw avontuur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu

Nieuw avontuur

Door: Dirk van Krimpen

Blijf op de hoogte en volg Dirk en Marijke

27 Oktober 2011 | Nederland, Amsterdam

We zijn er helemaal klaar voor, de laatste spulletjes in de koffer en vanmiddag de lucht in naar Bangkok.

Nu maar hopen dat onze koffers niet te zwaar zijn, met al die spulletjes voor de kinderen in Cambodje is het wel erg zwaar geworden. Een setje schriften lijkt zo weinig maar als je dat op de weegschaal legt dan schrik je wel.

Erg spannend hoe het in Bangkok zal zijn. Zullen we wat van het water gaan zien ? We hebben in ieder geval wel de eerste paar dagen omgeboekt. Helaas niet in het bruisende Bangkok maar gelukkig wel in de heerlijke badplaats Hua Hin.

We gaan het meemaken !

• 27 Oktober 2011 - 07:28

Stan En Ingrid:

Goede reis,geniet ervan en doe voorzichtig!
    kus Stan en Ingrid

• 27 Oktober 2011 - 07:41

Saskia:

Heel veel plezier en geniet! Ik ga je reisverslagen weer volgen.

Groetjes Sas

• 27 Oktober 2011 - 16:14

Marjan:

Fijne vlucht en ga lekker genieten.

• 27 Oktober 2011 - 17:00

Willy:

Fijn dat jullie toch konden vertrekken met al dat water in Bangkok. Veel plezier en zijn benieuwd naar de volgende verslagen.

Willy

• 27 Oktober 2011 - 17:30

Hanneke:

Heel veel plezier samen in die verre landen. Wij zijn nu al benieuwd naar alle foto's. Marijke, ik zal onze gesprekken missen. We hebben al 1 avond van "onze" Huug kunnen genieten en hij van onze appeltaart.
    Liefs en voorzichtig, Henk en Hanneke

• 27 Oktober 2011 - 18:01

Anneke:

Hey luitjes, een fijne vakantie en ik ben benieuwd naar de gezichtjes van de kindertjes, wanneer ze verblijdt worden door jullie giften.We gaan het vast wel zien op de foto's

• 27 Oktober 2011 - 18:22

Iris:

Mooie reis toegewenst! Hebben jullie naast schriftjes ook een vlot in je koffer gestopt? X

• 27 Oktober 2011 - 18:23

Guido:

Een goede reis, doe voorzichtig & maak mooie foto's, ik volg jullie.