Donderdag 27 oktober -op pad - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu Donderdag 27 oktober -op pad - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu

Donderdag 27 oktober -op pad

Door: Dirk van Krimpen

Blijf op de hoogte en volg Dirk en Marijke

30 Oktober 2011 | Thailand, Hua Hin

Hugo vertrok al vroeg naar college, en met een hugh wenste hij ons een prettige vakantie. Rond 10:00 in de auto en als eerst Floris opgehaald, om vervolgens verder te rijden naar Schiphol. Na een omhelzing gaat Floris naar huis met de auto en wij op Schiphol naar binnen.

Alles loopt op rolletjes, inchecken kan nog niet thuis bij China Airlines maar ook dat ging lekker vlot bij de balie. Dan nog even shoppen, boekjes kopen, geurtjes kopen en dat soort dingen. En om 14:00 gaan we de lucht in. Heerlijk rustige vlucht, bijna geen turbulentie dus Marij helemaal blij, prima service (=lekkere wijntjes) maar ja dan wordt verwacht dat je gaat slapen. Dat lukt dus niet rond 18:00 (Bangkok tijd is dan middernacht). Dan is meer dan 10 uur vliegen best wel lang, gelukkig wel veel spelletjes kunnen spelen met de iPad. Blij dat ik thuis nog een klaverjas app had gevonden. En ondertussen af en toe gestoord door een klein lief meisje van 7 dat veel last had van luchtziekte en met veel geluid moest overgeven. Wel zielig.

Tegen 6 uur in de ochtend landen we veilig op Thaise grond. Na controle van de paspoorten kan ons avontuur beginnen.