Uitrusten op Koh Mak - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu Uitrusten op Koh Mak - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu

Uitrusten op Koh Mak

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk en Marijke

10 December 2012 | Thailand, Bangkok

Dinsdag 4 december

Helaas, de tijd was gekomen om ons top plekje te verlaten. Na een laatste a la carte ontbijt, een laatste blik op de onvergetelijke mooie omgeving en een zeer warm afscheid werden we naar de speedboat gebracht. Heel grappig plekje in een soort van laguna. Dat ging vlot en met de haren in de wind zaten we een goed uur later op Koh Mak.

Daar waren we ook weer snel in het resort Pubpla Retreat, daar hadden we vorig jaar zo van genoten. Nu was het eerst even schrikken, maar ja, we waren zo blij met Shantaa en hier hadden ze door de manier van boeken niet op ons gerekend, dus wat ongemakkelijke binnenkomst. Bovendien leek het allemaal wat meer vervallen (wat de tropen allemaal niet kunnen doen in een jaar).

Maar na een paar uurtjes genieten aan het zwembad zagen we al het mooie weer van dit resort en hebben we intens genoten.

Drie dagen lang vertoeven op een tropisch eiland, zo mooi, struinen over de witte stranden, kijken naar de palmbomen, met brommertje naar de heuvels voor de vergezichten een dagje snorkelen en lekker lunchen buiten de deur. De dagen waren te snel voorbij, zelfs geen tijd gehad om een verhaaltje te maken en foto's te selecteren. Dat doen we weer als we thuis zijn.

Inmiddels zijn we in Bangkok, gisteren topdag gehad met bezoek Lumpini park, top fietstocht en heerlijk dineren bij Asiatique, een nieuw riverfront shopping center hier.

Dat was een mooie afsluiting, genieten aan de waterkant, onder een hele grote kerstboom, bij 30 graden met een heerlijke Hoegaarden in je hand. Wat kan vakantie mooi zijn.

Nu nog heel even China Town in en vanmiddag helaas het vliegtuig in.

Koud Holland, we komen er weer aan.

• 10 December 2012 - 13:23

Henny:

Hallo daar

Dat ritje naar IJsselstein om jullie stoepje te vegen blijft ons bespaard.
    Gisteren en vannacht zo veel regen gehad, dat alle sneeuw weer verdwenen is.

Maar zetten jullie je schrap, de volgende winter-periode komt er aan.
    Een heel goeie reis gewenst en wel thuis.

Liefs Koos en Henny