Donderdag 16 juni: Van Yellowstone naar Cody - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu Donderdag 16 juni: Van Yellowstone naar Cody - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu

Donderdag 16 juni: Van Yellowstone naar Cody

Door: Dirk van Krimpen

Blijf op de hoogte en volg Dirk en Marijke

16 Juni 2011 | Verenigde Staten, Denver

06/16 do: Cody

Vanmorgen werden wij ruw gewekt door een crazy Amerikano die zonodig zijn generator een half uur lang liet razen.
We zijn maar opgestaan en vroeg op pad gegaan. De modder geysers stonden nog op het progamma voor we het prachtige en indrukwekkende Yellowstone zouden verlaten.
De modder geysers waren mooi en we hebben daar een drie kwartier rond gewandeld. Daarna nog een paar mijl gereden om wild te spotten maar verder dan een paar bijzondere eenden kwamen we niet.
Dus omgekeerd op weg naar Cody. Op het kruispunt om Yellowstone te gaan verlaten zagen wij heel veel auto,'s en een knipperde wagen van een ranger staan. Wij snel de camper een stuk verderop geparkeerd en snel erop af. En ja hoor daar liep onze lang verwachte Grizzlybeer beer parmantig door de bomen.
gauw een paar kiekjes gemaakt en heel blij dat we er toch nog  1gescoord hebben in deze dagen dat wij Yellowstone bezochten.
Onderweg naar Cody weer heel andere natuur tegengekomen ,maar ook weer heel mooi.
Onderweg een subway gegeten en op naar de Camping. Daar na twee weken de kleren in de was gedaan ,was nodig want het werd schaars.
Daarna een heerlijke douche genomen en heerlijk gegeten bij de Mexicaan. Nu nog even een drankje en wer lekker diep onder de dekens want het is hier nog steeds koud en nat helaas. Maar we genieten volop van al het mooi en de heerlijke rust die we nemen.

• 17 Juni 2011 - 09:25

Hugo:

Crazy Americano! Het was toch niet Mike he?

• 18 Juni 2011 - 03:05

Marij:

je zou het haast denken joh.
    Groet vanuit het heerlijke Amerika.

• 18 Juni 2011 - 03:05

Marij:

je zou het haast denken joh.
    Groet vanuit het heerlijke Amerika.