20/06 op naar estee park - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu 20/06 op naar estee park - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu

20/06 op naar estee park

Door: Dirk van Krimpen

Blijf op de hoogte en volg Dirk en Marijke

23 Juni 2011 | Verenigde Staten, Denver

Met regen wakker worden, tikje balen dus ons plan maar doorzetten, in 1 rit naar het Rocky Mountains NP. Na gebruikelijke ontbijtje rond tien uur op pad. Dat zijn wel de ritjes waar de verveling toeslaat, uur naar uur door prairie landschap rijden, een enkele kudden koeien en af en toe een dorpje met enkele bewoners. Dan staat er zo een bord met de dorpsnaam en daaronder hoeveel inwoners, we hebben ze gezien met 4 inwoners! Maar na verloop van tijd zijn er wat leuke radiostations (mp3tjes waren we vergeten) en als je dan onder genot van "surfing USA" en "hit de road Jack" door de prairie rijdt is het toch wel kikken. Rond half drie waren we bij Cheyenne, met onze RV door de stad, wel even leuk maar niet voldoende om uit te stappen. Uiteindelijk gelunched bij een typisch wegrestaurant. Daarna waren we snel in Estes Park, bij de ingang van het Rocky Mountains NP. Daar bij de KOA een heerlijk rozeetje genuttigd, kleine wandeling langs het meer en vroeg naar bed.