22/06 We laten het Rocky Mountain National park ac - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu 22/06 We laten het Rocky Mountain National park ac - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu

22/06 We laten het Rocky Mountain National park ac

Door: Marijke van krimpen

Blijf op de hoogte en volg Dirk en Marijke

23 Juni 2011 | Verenigde Staten, Denver

T22/06 We laten het Rocky Mountain National park achter ons.

Vanmorgen heerlijk in de zon van een ontbijtje en een goed boek genoten. Zijn pas tegen elven gaan rijden.
Prachtige wegen met prachtige bergen met sneewtoppen.
Heel veel sneeuw gezien vandaag. Dirk is nog een stukje gaan lopen en het leek wel of hij op wintersport vakantie was. Dik vest aan tegen de koude wind en alles om hem heen wit. Ik ben maar niet meegehobbelt want ik had mijn slippertjes weer eens aan gedaan.Daarna naar het hoogste punt,wat een sneeuw,de foto,'s zullen het bewijzen.
Daar in een hele drukke souveniers winkel geshopt en voor 1 van de zoons al iets op de kop kunnen tikken nu nog voor de andere zoon maar dat gaat lukken.
Daarna weer verder genieten van al het moois onderweg. Onderweg weer veel mensen aan de kant,dus wij weer snel de Camper uit en mee turen. ja hoor een Moose dit is zo een hert met zo,n enorm gewei.
Prachtig gezicht ...........ook die mensen die met van die enorme telelenzen lopen te rennen is het genieten waard.
We zijn doorgereden naar een plaatsje bij de Grand Lake en hebben daar in een klein duur winkeltje de boodschapjes voor het avondeten gedaan. Op naar de Camping. Een grote vooral op paarden gericht ,maar ook een zalige ruime rustige plek.Lekker gegeten,avond wandeling gemaakt en op tijd het bedje in.