Vrijdag 16 nov : Bijna op pad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu Vrijdag 16 nov : Bijna op pad - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu

Vrijdag 16 nov : Bijna op pad

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk en Marijke

16 November 2012 | Nederland, Amsterdam

Bijna is het zover en mogen we weer op pad. Morgen net na de lunch gaan we de lucht in. Via Hong Kong naar Bangkok. Lekker goedkoop maar wel een erg lange reisduur.

Nieuwe koffers aangeschaft, niet zo heel groot en lekker kleurtje. Wat makkelijker zoeken tussen allemaal zwarte en grijze koffers. Ingepakt staan de koffers klaar, alle informatie hebben we bij de hand. We hebben er zin in. Het wordt spannend dit keer. Geen georganiseerde reis maar op de bonnefooi. Wat zullen we daar durven ? hoeveel lef hebben we ? We gaan het meemaken.

Zondag zullen we in Bangkok zijn en hopen we tijd te vinden om de eerste ervaringen hier te plaatsen.

• 16 November 2012 - 23:30

Wicher En Willy:

Hoi familie.

Wij wensen jullie een goede en gezonde vakantie.
    We gaan jullie weer volgen en hopen weer leuke berichten te lezen.
    Ook weer leuke foto,s plaatsen hoor.
    Geniet ervan en doe voorzichtig.

Liefs. W en w

• 16 November 2012 - 23:36

Guido:

Hallo Marijke & Dirk,

Een goede reis toegewenst. Jullie zullen best een eigen organisatie hebben, samen met de nieuwe koffers zal dat wel goed komen. Veel plezier samen en we zien uit naar de foto's en reisverslagen.

Lieve Groet,

Anneke & Guido.

• 17 November 2012 - 09:47

Saskia:

Een goede reis, heel veel plezier en genieten!! We gaan jullie weer volgen, doe Thailand de groeten van me! XXX