Genieten van de hoogste orde - Reisverslag uit Trat, Thailand van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu Genieten van de hoogste orde - Reisverslag uit Trat, Thailand van Dirk en Marijke Krimpen - WaarBenJij.nu

Genieten van de hoogste orde

Door: Dirk

Blijf op de hoogte en volg Dirk en Marijke

05 December 2012 | Thailand, Trat

Zondag 2 december

Na de roes van Marij haar verjaardag hadden we echt tijd om te ontdekken waar we waren en dat was in één woord FANTASTISCH. Alle lovende recensies die we hadden gelezen over het Shantaa resort waren volledig waar. Een top locatie, uitzicht vanuit je bungalow op de palmbomen en zee en een mooie tuin, fantastisch restaurant in een tropische setting waar je alles durft te eten en allemaal lieve mensen die als het ware aanvoelen wat je wilt,als je er aan denkt om te vragen om de ventilator aan te zetten op het terras staat hij al aan, je vraagt om flesjes water en handdoek om op pad te gaan met het brommertje en ze geven aan dat het al klaar ligt, je vraagt of ze je was willen ophalen en je krijgt te horen "is al gebeurd" (om het een dag later gestreken en wel terug te krijgen). Kortom wij hebben ons heerlijk twee dagen laten verwennen.

De eerste dag rusten op het strand en de mooie zonsondergang zien en de tweede dag met het brommertje op pad, we waren hier vorig jaar ook al geweest en toen konden we niet alle dorpjes en watervallen vinden, nu wel.

Zalig om met de warme wind in de haren (wel helmpje op) over het eiland te toeren.

Het brommertje geeft je ook de gelegenheid om ergens anders te lunchen. En we hadden een doel, eigenlijk hadden we naar het Tinkerbel resort gewild maar dat vonden we te duur. Nu konden we er wel lunchen. Prima lunch maar dat en de verdere setting konden niet tippen aan ons eigen resort, ondanks dat Tinkerbel 2 x zo duur was.

Maandag een heerlijk afscheidsdiner gehad maar ook een beetje gevoel van balen dat we de volgende dag moesten verkassen naar het volgende eiland.

PS: voor alle genieters van (nachtelijk) feesten en beesten, ga niet naar Shantaa op Koh Kood, tussen 9 en 10 in de avond wordt daar alles stil.

• 08 December 2012 - 11:19

Henny:

Hallo genieters.

Volgens mij zitten jullie nu op een eiland zonder bereik.
    Het kan natuurlijk ook zo zijn dat jullie in een oord zitten, waar je helemaal sprakeloos van bent.

Hoe dan ook, lekker genieten, want jullie komen straks terug in een winters Nederland.
    Gisteren is er een flink pak sneeuw gevallen. Nederland op voorhand al in paniek
    ALARMFASE ORANJE.
    Achteraf viel het allemaal nog mee, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.

De kerstboom in IJsselstein staat weer te schitteren dus de kerst-sfeer begint hier al aardig vorm te krijgen.
    Nog veel pezier en tot horens

Liefs Koos en Henny

• 08 December 2012 - 19:34

Lia:

hallo daar

dus geen nachtelijk feest maar lekker vroeg in bed als alles al stil is om 10uur
    Maar dat kan ook wel eens fijn zijn

gr Arie en lia

Geniet er nog even van want voor je het weet is het nu zo voor bij

• 09 December 2012 - 21:55

Willy:

hoi familie.

nog even genieten van de laatste mooie momenten.
    De sneeuw is voor even het land uit.
    Later in de week krijgen we een nieuwe lading.
    We wensen jullie een goede terugreis.
    Nogmaals bedankt voor de gezellige verhalen, we hebben ook dit keer weer genoten.

groetjes.

• 10 December 2012 - 03:40

Dirk En Marijke Van Krimpen:

Lieve mensen helaas kijken we vandaag weer met de neus naar Nederand.......snik! We zien nu al tegen de kou op. Hen en Wil, kunnen jullie zorgen dat ons oprij stukje sneeuwvrij is zodat we veilig met onze koffer nar binnen kunnen hahaha! En Lia de nachtelijke feestjes waren voor ons ook zeker niet de bedoeling hoor,wij gaan naar deze resorts voor de stilte,natuur en heerlijke rustige bounty eilanden. Lieve groet en tot snel allemaal.